Ημερίδα για τη βέλτιστη διαχείριση της υπηρεσίας «112» (video)

Ημερίδα για τη βέλτιστη διαχείριση της υπηρεσίας «112» (video)

Στο τέλος του χρόνου θα εφαρμόζεται ολοκληρωμένα η υπηρεσία «112», ο Ευρωπαϊκός Αριθμός κλήσης για τη διαχείριση περιστατικών Έκτακτης Ανάγκης. Η βέλτιστη διαχείριση κρίσεων και η έγκαιρη ενημέρωση των πολιτών παρουσιάστηκαν σε ημερίδα, σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας.

Το ζήτημα της ασφάλειας των πολιτών, της περιουσίας τους αλλά και της προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος είναι ο βασικός στόχος της λειτουργίας του.

««Δεν είναι πανάκεια, αλλά εάν μπορέσουμε να σώσουμε έστω και μια ζωή, αν μπορούμε να έχουμε έστω και μια μικρή προστιθέμενη αξία, τότε, θα έχουμε κάνει τη δουλειά μας σωστά», είπε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης.

Για κάθε εισερχόμενη κλήση πληροφορείται το σύστημα και διαβιβάζει την κλήση στην αρμόδια υπηρεσία.

Ο ευρωπαϊκός αριθμός έκτακτης ανάγκης υποστηρίζεται 365 ημέρες επί 24ώρου βάσεως.

Πηγή: ΕΡΤ1
Ρεπορτάζ: Ρεγγίνα Σαβούρδου

www.ert.gr

Η-Β Παπαϊωάννου