Κέρκυρα: Παραδόθηκε το έργο ανακατασκευής του όρμου της Γαρίτσας

Κέρκυρα: Παραδόθηκε το έργο ανακατασκευής του όρμου της Γαρίτσας

Η Γαρίτσα αποτελεί όχι μόνο παραδοσιακό περίπατο Κερκυραίων και επισκεπτών, καθώς οδηγεί στην Πλατεία Σπιανάδα και το Παλαιό Φρούριο, αλλά και μία από τις χαρακτηριστικότερες εικόνες της πόλης και προορισμό για δεκάδες σούπερ γιωτ κάθε καλοκαίρι.

 

Ωστόσο, η φθορά από την πάροδο του χρόνου είχε προκαλέσει την κατάρρευση πολλών κομματιών του τοιχείου και του πεζοδρομίου προκαλώντας κίνδυνο ακόμα και υποχώρησης του παρακείμενου δρόμου. Το έργο, μετά από πολλές περιπέτειες και διακοπές, επανεκκινήθηκε το 2017 και παραδόθηκε και επίσημα την Παρασκευή.

 

Μετά από περιπέτεια που διήρκησε τουλάχιστον δύο δεκαετίες, με τις συνεχείς καθιζήσεις και τον κίνδυνο πλήρους κατάρρευσης του τοιχίου μέσα στη θάλασσα αλλά και του υπερκείμενου δρόμου, παραδόθηκε και επίσημα το έργο ανακατασκευής και επισκευής του εμβληματικού όρμου της Γαρίτσας στην Κέρκυρα, σε μία μικρή τελετή που πραγματοποιήθηκε από την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων πάνω σε ένα από τα σημεία που επισκευάστηκαν, στη «Σκάλα του Δημάρχου».

 

 


Γιάννης Ανδριώτης