Δοκιμή του συστήματος προειδοποίησης για έκτακτες ανάγκες

Δοκιμή του συστήματος προειδοποίησης για έκτακτες ανάγκες

Για πρώτη φορά απεστάλησαν σήμερα από την Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας μηνύματα στα κινητά των πολιτών μέσω του αριθμού έκτακτης ανάγκης 112.

«Όπως είχαμε ανακοινώσει και χωρίς καθυστερήσεις, κάναμε αυτό που οφείλαμε. Μέσα σε ένα μήνα θέσαμε σε λειτουργία την ενδιάμεση λύση για το σύστημα 112. Για να μπορεί η πολιτεία να ενημερώνει τους πολίτες για έκτακτες και επικίνδυνες καταστάσεις όταν αυτές είναι προβλέψιμες», αναφέρει ο πρωθυπουργός Κυρ. Μητσοτάκης, σε ανάρτησή του στο twitter.

Από το πρωί που άρχισε επίσημα η «ενδιάμεση λύση» για την αποστολή ειδοποιήσεων από τα δύο κέντρα του 112 που πλέον λειτουργούν κανονικά, 24 ώρες 7 μέρες την εβδομάδα, εστάλησαν τρεις και τέσσερις φορές μηνύματα που καλούν τους πολίτες να είναι προσεκτικοί λόγω ακραίου κινδύνου πυρκαγιάς.

Για την επαναληψιμότητα των προειδοποιητικών μηνυμάτων που έλαβαν οι πολίτες, η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας διευκρινίζει τα εξής:

Ανάλογα με τις μετακινήσεις του κάθε πολίτη το τελευταίο 24ωρο, πριν την αποστολή του προειδοποιητικού SMS, και τον αριθμό των κεραιών κινητής τηλεφωνίας που έχουν εντοπίσει το σήμα του, προκύπτει και ο αριθμός των μηνυμάτων που θα πάρει από το σύστημα.

Για παράδειγμα, εάν ένας πολίτης είχε κινηθεί από χθες έως σήμερα, έστω οριακά σε τρεις διαφορετικές περιφερειακές ενότητες (περιοχές) και έχει εντοπισθεί το σήμα του κινητού του από τρεις διαφορετικές κεραίες, τότε αναμένεται να λάβει τρία μηνύματα.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

www.ert.gr

ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΟΤΡΩΝΑΚΗΣ

Αφήστε μια απάντηση