XChat: Η νέα εφαρμογή messaging του X έρχεται στις 17 Απριλίου

Το XChat, η αυτόνομη εφαρμογή μηνυμάτων του X, κυκλοφορεί για iPhone και iPad στις 17 Απριλίου με E2E κρυπτογράφηση, χωρίς διαφημίσεις και με βιντεοκλήσεις.

Συνεχίστε την ανάγνωση στο Techblog.gr

Κώστας Βλαχάκης