Το XChat, η αυτόνομη εφαρμογή μηνυμάτων του X, κυκλοφορεί για iPhone και iPad στις 17 Απριλίου με E2E κρυπτογράφηση, χωρίς διαφημίσεις και με βιντεοκλήσεις.
Κώστας Βλαχάκης
Το XChat, η αυτόνομη εφαρμογή μηνυμάτων του X, κυκλοφορεί για iPhone και iPad στις 17 Απριλίου με E2E κρυπτογράφηση, χωρίς διαφημίσεις και με βιντεοκλήσεις.
Κώστας Βλαχάκης