Ο ιστότοπος της έγκυρης ενημέρωσης!
Παρουσία Μητσοτάκη, Ζελένσκι και Γκίλφοϊλ υπεγράφη η συμφωνία για μεταφορά αμερικανικού LNG στην Ουκρανία μέσω Ελλάδας.
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.