Τηλεφωνική επικοινωνία του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Πρόεδρο της Αιγύπτου Abdel Fatah El -Sisi

O Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρόεδρο της Αιγύπτου Abdel Fatah El-Sisi. 

Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας συζητήθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις στη Μέση Ανατολή και οι κίνδυνοι για την περιφερειακή σταθερότητα και ασφάλεια. 

Ο Πρωθυπουργός υπογράμμισε την ανάγκη να μην υπάρξει περαιτέρω κλιμάκωση και να υπάρξει επανεκκίνηση των συζητήσεων μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων μερών.

Συζητήθηκε ακόμη η πρόοδος στις συζητήσεις Ελλάδας και Αιγύπτου για το ζήτημα της Ιεράς Μονής  Αγίας Αικατερίνης του Σινά και η ανάγκη να υπάρξει σύντομα συμφωνία.

www.ertnews.gr

Συντακτική ομάδα ertnews.gr
image}

Αφήστε μια απάντηση