Στη Θεσσαλονίκη ο Μητσοτάκης – Θα μιλήσει στο Thessaloniki Summit 2025


Στη
Θεσσαλονίκη

θα
μεταβεί
σήμερα
Τετάρτη
19
Φεβρουαρίου,

ο πρωθυπουργός

Κυριάκος
Μητσοτάκης,
ο
οποίος
μεταξύ
άλλων
θα παραστεί
και
θα
μιλήσει στο
επίσημο
δείπνο
που
παρατίθεται
στο
πλαίσιο
του Thessaloniki
Summit
2025.

Σύμφωνα
με
το
πρόγραμμά
του
το
πρωί
θα
επισκεφθεί
τα
εργοτάξια
του
Flyover
και
του
Πανεπιστημιακού
Παιδιατρικού
Νοσοκομείου
Θεσσαλονίκης
ΙΣΝ.

Το
Thessaloniki
Summit

Στο
8ο Thessaloniki
Summit
2025 που
διοργανώνεται
από
το Σύνδεσμο
Βιομηχανιών
Ελλάδος
(ΣΒΕ) σε
συνεργασία
με
το Οικονομικό
Φόρουμ
των
Δελφών,
τίθενται
κρίσιμα
ζητήματα
για
την
ανάπτυξη
στην
νοτιοανατολική
Ευρώπη
και
τα
Βαλκάνια.

Συμμετέχουν Ευρωπαίοι
αξιωματούχοι,
διακεκριμένοι
πολιτικοί
και
επιχειρηματίες.
Όπως
ανέφερε
η
πρόεδρος
του
ΣΒΕ
κα
Λουκία
Σαράντη,
κατά
την
εναρκτήρια
ομιλία
της:
«Φέτος,
η
Σύνοδος
γίνεται
στο
φόντο
διεθνών
εξελίξεων
που
όλος
ο
κόσμος
παρακολουθεί
με
μεγάλη
αγωνία
και
διαμορφώνουν
κρίσιμες
ισορροπίες,
ειδικά
για
τις
προοπτικές
στα
Βαλκάνια.
Όλα
αυτά,
έχουν
ισχυρό
αντίκτυπο
και
στο
επιχειρείν.
Επιπλέον,
το
μεγάλο
στοίχημα
της
ανταγωνιστικότητας
και
της
ανάγκης
για
ενίσχυση
των
επενδύσεων,
η
επιβεβλημένη
και
ιδιαίτερα
δαπανηρή
πράσινη
μετάβαση,
αλλά
και
η
μεγάλη
κούρσα
στον
τομέα
της
ΤΝ
και
του
ψηφιακού
μετασχηματισμού,
συνθέτουν
μια
πολύ
δύσκολη
εξίσωση.
Σήμερα,
η
Ευρώπη
έχει
ανάγκη
από
τολμηρές
αποφάσεις

αυτό
άλλωστε
κατέδειξε
και
το
πόρισμα
της
έκθεσης
Ντράγκι

και
πρέπει
να
κινηθεί
προτού
χαθεί
πολύτιμος
χρόνος».

Το
συνέδριο
επικεντρώνεται
στις
γεωπολιτικές
εξελίξεις,
τη
δυναμική
των
σχέσεων
ΕΕ-ΗΠΑ
και
τις
μεταναστευτικές
ροές
αλλά
και
τις
προοπτικές
ανάπτυξης
της
Βαλκανικής και
την
ενταξιακή
διαδικασία
των
χωρών
της
στην
ΕΕ.
Επιπλέον,
θα
γίνουν
συζητήσεις
για
την
ενεργειακή
συνεργασία,
την
ανάπτυξη
υποδομών
και
τις
επενδυτικές
ευκαιρίες,
με
εστίαση
στην
τεχνολογία
και
την
τεχνητή
νοημοσύνη.

Αφήστε μια απάντηση