
Με εντολή της ΕΛ.ΑΣ έκλεισε προσωρινά ο σταθμός του Μετρό «Ευαγγελισμός».
Οι συρμοί θα διέρχονται από τον εν λόγω σταθμό χωρίς να πραγματοποιούν στάση.
Σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχει σε εξέλιξη συγκέντρωση ατόμων στην είσοδο του σταθμού.
www.ertnews.gr
Συντακτική ομάδα ertnews.gr
image}