Κατέληξε η 40χρονη που είχε πέσει θύμα ενδοοικογενειακής βίας στην Κομοτηνή – Νοσηλευόταν στη Βουλγαρία

kakopoihsi_xylodarmos

Πέθανε στη Βουλγαρία μετά από νοσηλεία δύο μηνών η 40χρονη γυναίκα, που είχε πέσει θύμα ενδοοικογενειακής βίας στην Κομοτηνή.

Η κοπέλα νοσηλεύτηκε αρχικά σε Κομοτηνή και Αλεξανδρούπολη. Είχε υποστεί άγριο ξυλοδαρμό από τον 42χρονο σύντροφό της, ο οποίος έχει προφυλακιστεί και αντιμετωπίζει πλέον κατηγορίες για ανθρωποκτονία από πρόθεση σε ήρεμη ψυχική κατάσταση.

Πηγή: ΕΡΤΝews

www.ertnews.gr

Συντακτική Ομάδα
image}

Αφήστε μια απάντηση