
Πρόκειται
για
μονάδα
με
300
ζώα
τα
οποία
επρόκειτο
να
θανατωθούν
-σύμφωνα
με
το
υγειονομικό
πρωτόκολλο
του
υπουργείου
Αγροτικής
Ανάπτυξης
&
Τροφίμων-,
με
τις
πληροφορίες
του
ThessToday.gr
να
αναφέρουν
ότι
επιμολύνθηκε
από
βυτίο,
που
μετέφερε
νωπό
αιγοπρόβειο
γάλα.
«Αυτό
που
φαίνεται
είναι
ότι
έχει
γίνει
μηχανική
μετάδοση.
Στη
συγκεκριμένη
εκτροφή
δεν
έχουν
μπει
και
δεν
έχουν
βγει
ζώα
τους
τελευταίους
μήνες,
ούτε
έχει
έρθει
σε
επαφή
ο
κτηνοτρόφος
με
κάποια
άλλη
μολυσμένη
περιοχή.
Άρα
ο
πιο
πιθανός
τρόπος
μετάδοσης
ήταν
με
μεταφορικό
μέσο,
που
μετέφερε
προϊόντα.
Αυτή
τη
στιγμή
διενεργούμε
έρευνα
με
τη
συνδρομή
των
κτηνιατρικών
υπηρεσιών,
όμως
οι
ενδείξεις
δείχνουν
βυτίο»,
ανέφερε
στο
ThessToday.gr
ο
Αντιπεριφερειάρχης
Αγροτικής
Οικονομίας,
Γεώργιος
Κεφαλάς
με
τον
ίδιο
να
συμπληρώνει
ότι
πρέπει
άπαντες
να
τεθούν
σε
ύψιστη
επιφυλακή
για
τη
ραγδαία
εξάπλωση
της
νόσου.
«Στους
7
νομούς
μας
παράγεται
το
26%
του
ακαθάριστου
κτηνοτροφικού
–
αγροτικού
ΑΕΠ
της
Ελλάδας»
«Σε
Χαλκιδική,
Σέρρες,
Θεσσαλονίκη,
Κιλκίς,
Πέλλα,
Ημαθία,
Πιερία
βρίσκεται
συνολικά
η
μεγαλύτερη
κτηνοτροφική
Περιφέρεια
της
χώρας.
Εδώ
παράγεται
το
26%
του
ακαθάριστου
κτηνοτροφικού
και
αγροτικού
ΑΕΠ
της
χώρα
μας»,
δήλωσε
ο
ίδιος,
και
εξήγησε
ότι
επρόκειτο
για
εκατοντάδες
χιλιάδες
αιγοπρόβατα
τα
οποία
κινδυνεύουν
να
μολυνθούν.
«Είναι
κάτι
που
πρέπει
να
ληφθεί
πολύ
σοβαρά
υπόψην,
από
όλους
μας.
Από
την
πολιτική
ηγεσία
έως
τους
κτηνοτρόφους»,
συμπλήρωσε.
Νέα
σύσκεψη
στις
Σέρρες
Μέσα
σε
μόλις
λίγες
ημέρες
εντοπίστηκαν
συνολικά
120
κρούσματα,
εκ
των
οποίων
τα
81
σε
περιοχές
του
Έβρου
και
τα
υπόλοιπα
σε
Κομοτηνή,
Ξάνθη,
Καβάλα,
Σέρρες,
Μαγνησία,
Κορινθία
και
το
τελευταίο
στη
Θεσσαλονίκη.
Μέχρι
στιγμής
έχουν
θανατωθεί
24.000
ζώα,
ενώ
πριν
από
λίγο
ολοκληρώθηκε
μια
νέα
ευρεία
σύσκεψη
παρουσία
κλιμακίου
του
υπουργείου
Αγροτικής
Ανάπτυξης
και
Τροφίμων
στις
Σέρρες.
Discover
more
from
Times
News
Subscribe
to
get
the
latest
posts
sent
to
your
email.