Φωτιά στη Νίκαια, σε εγκαταλελειμμένο κτήριο

fotia-purkagia-purosbestiki

Φωτιά ξέσπασε το απόγευμα της Τρίτης (8/10) σε εγκαταλελειμμένο κτήριο στη Νίκαια.

Σύμφωνα με την ενημέρωση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, η φωτιά προκλήθηκε σε εγκαταλελειμμένο κτίριο, στη συμβολή των οδών Ολυμπίας και Θηβών στη Νίκαια Αττικής.

Άμεσα κινητοποιήθηκαν 18 πυροσβέστες με 5 οχήματα, καθώς και ειδικό κλιμακοφόρο όχημα.

www.ertnews.gr

Συντακτική ομάδα ertnews.gr

Αφήστε μια απάντηση