Δυσχέρεια στην κυκλοφορία στην Αθηνών – Κορίνθου λόγω ακινητοποιημένου οχήματος

ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΔΑΚΤΥΛΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ(ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)

Σύμφωνα με ενημέρωση της Τροχαίας λόγω ακινητοποιημένου από μηχανική βλάβη οχήματος, προκλήθηκε δυσχέρεια στην κυκλοφορία των οχημάτων στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου στο ύψος του 13,5ου χιλιομέτρου στο ρεύμα προς Κόρινθο, στην περιοχή της Αφαίας.

www.ertnews.gr

Συντακτική ομάδα ertnews.gr

Αφήστε μια απάντηση