«Ελευθέριος Βενιζέλος»: Δύο συλλήψεις στο αεροδρόμιο – Είχαν στις βαλίτσες τους 15 κιλά κάνναβη

ΕΛΑΣ, Ναρκωτικά

Συνελήφθησαν στο πλαίσιο του αυτοφώρου, τις πρωινές ώρες της περασμένης Παρασκευής, 1η Μαρτίου, στο Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», από αστυνομικούς της Δίωξης Ναρκωτικών 22χρονη αλλοδαπή και 30χρονος Ελληνας για παράβαση της νομοθεσίας περί εξαρτησιογόνων ουσιών.

Οι κατηγορούμενοι εντοπίστηκαν και πιστοποιήθηκε η εγκληματική τους δράση κατόπιν διερεύνησης και ανάλυσης πληροφοριών.

Κατά τον έλεγχο στις αποσκευές τους (2 βαλίτσες) όταν έφτασαν στη χώρα μας προερχόμενοι από τη Βαρκελώνη, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:

  • 14 κιλά και 851 γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης,
  • το χρηματικό ποσό των 4.635 ευρώ και
  • 3 κινητά τηλέφωνα

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών.

Ρεπορτάζ: Ζώης Κακκαβάς

www.ertnews.gr

Συντακτική ομάδα ertnews.gr

Αφήστε μια απάντηση