«Στο Κέντρο»: Η «ξενάγηση» του Μουσείου των Αιγών από την Αγγελική Κοτταρίδη

mouseio3

Σε απευθείας σύνδεση του ertnews.gr, παρουσιάστηκε στην εκπομπή «Στο Κέντρο» με τον Γιώργο Κουβαρά, το Μουσείο Αιγών από την Αγγελική Κοτταρίδη. Μίλησε επίσης για τις σημαντικές ανακαλύψεις στις οποίες έχει λάβει μέρος.

www.ertnews.gr

Συντακτική ομάδα ertnews.gr

Αφήστε μια απάντηση