Αποσύρθηκαν οι αγρότες από το μπλόκο στο κάστρο Βοιωτίας – Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στην εθνική οδό Λαμίας – Αθηνών

karditsa+trakter

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στην εθνική οδό Λαμίας – Αθηνών, στο 110ο χιλιόμετρο, καθώς οι αγρότες στο μπλόκο του κάστρου Βοιωτίας αποσύρθηκαν δηλώνοντας ότι θα επανέλθουν αύριο (8/2) το μεσημέρι .

Ο αποκλεισμός της εθνικής οδού διήρκησε δύο ώρες.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

www.ertnews.gr

Συντακτική Ομάδα

Αφήστε μια απάντηση