Ευχές για καλή χρονιά από την αίθουσα σύνταξης της ΕΡΤ

EUXES-AITHOUSA-SYNTAXHS

Στο γραφείο, τελευταία μέρα του χρόνου, με δουλειά και ευχές… Να ‘ναι η χρονιά που θα φωτίσουν ακόμα περισσότερο τα πρόσωπά μας από Καλοσύνη, Ευγένεια κι Αλληλεγγύη στον συνάνθρωπο.

Ονειρευόμαστε εκείνες τις ημέρες, που το Δελτίο Ειδήσεων θα έχει μόνο καλές ειδήσεις να μεταδώσει.

Καλή Χρονιά, με υγεία!

www.ertnews.gr

Συντακτική ομάδα ertnews.gr

Αφήστε μια απάντηση