

H Apple έχει αντιμετωπίσει πάρα πολλές δυσκολίες στην προσπάθειά της να αναπτύξει το δικό της μόντεμ 5G και φαίνεται πως παρατάει το project.
Η Apple αποσύρεται από την ανάπτυξη του δικού της 5G μόντεμ – Techblog
Αντώνης Γιαγδζόγλου



H Apple έχει αντιμετωπίσει πάρα πολλές δυσκολίες στην προσπάθειά της να αναπτύξει το δικό της μόντεμ 5G και φαίνεται πως παρατάει το project.
Η Apple αποσύρεται από την ανάπτυξη του δικού της 5G μόντεμ – Techblog
Αντώνης Γιαγδζόγλου
