Νέα Σμύρνη: Συνελήφθη 16χρονος για ληστεία 18χρονου – Του άρπαξε το κινητό με την απειλή μαχαιριού

μαχαίρι

Ένας 16χρονος συνελήφθη στην Νέα Σμύρνη, το απόγευμα της Τετάρτης, καθώς μαζί με ακόμη ένα άτομο φέρεται να επιτέθηκαν και να λήστεψαν έναν 18χρονο. 

Το περιστατικό έγινε στις 21:30 όταν, σύμφωνα με την καταγγελία, δύο άτομα με την απειλή μαχαιριού άρπαξαν από τον 18χρονο το κινητό του τηλέφωνο.

Περίοικοι ενημέρωσαν την αστυνομία και ο ένας, ο οποίος φέρεται ως εμπλεκόμενος στην υπόθεση, εντοπίστηκε ενώ αναζητείται το δεύτερο άτομο. Σύμφωνα με την αστυνομία στην κατοχή του 16χρονου βρέθηκαν δύο μαχαίρια 13,5 και 14,5 εκατοστών.

Ρεπορτάζ: Ζώης Κακκαβάς

www.ertnews.gr

Συντακτική ομάδα ertnews.gr

Αφήστε μια απάντηση