Φον ντερ Λάιεν σε Μητσοτάκη: Η Ελλάδα θα μπορέσει να πάρει 2,2 δισ ευρώ κονδύλια από την ΕΕ

MHTSOTAKHS_VONDERLEYEN

Συνάντηση με την Πρόεδρο της Κομισιό, Ούρσουλα φον Ντερ Λάιεν είχε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης σήμερα (12.09.2023).

Oι σημαντικότερες δηλώσεις της Προέδρου της Κομισιόν:

«Έχω εκπλαγεί από τις καταστροφές στην Ελλάδα», τόνισε αρχικά η επικεφαλής της Κομισιόν.

«Θα δημιουργήσουμε μία task force για γρήγορη βοήθεια στους Έλληνες, μέσα σε μόλις δύο ημέρες», είπε η ίδια. 

«Θέλω η Ελλάδα και ο ελληνικός λαός να γνωρίζουν ότι η Ευρώπη στέκεται στο πλευρό τους», τόνισε.

www.ertnews.gr

Συντακτική ομάδα ertnews.gr

Αφήστε μια απάντηση