Το X «σκότωσε» την ελεύθερη πρόσβαση στο tweetdeck – Γίνεται προϊόν μόνο για συνδρομητές

Twitter Logo Change

Αλλαγών συνέχεια από τον Έλον Μασκ για το κοινωνικό δίκτυο X, πρώην Twitter. Όπως αναφέρουν διεθνή ΜΜΕ έκανε το X Pro – το οποίο ήταν προηγουμένως γνωστό ως TweetDeckπροϊόν μόνο για συνδρομητές.

Αρκετοί χρήστες ανέφεραν στην πλατφόρμα ότι ενώ προσπαθούσαν να αποκτήσουν πρόσβαση στο TweetDeck εμφανίστηκε ένα αναδυόμενο παράθυρο που τους ζητούσε να αγοράσουν μια συνδρομή Blue.

Το X «σκότωσε» τελικά την ελεύθερη πρόσβαση στο tweetdeck, αναφέρει μεταξύ άλλων σε σχετική ανάρτηση ο Ματ Ναβάρα, ένας από τους πιο γνωστούς συμβούλους για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην Ευρώπη.

Η κίνηση αυτή δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς στις 3 Ιουλίου η εταιρεία δήλωσε ότι εντός 30 ημερών το TweetDeck θα είναι προσβάσιμο μόνο σε επαληθευμένους χρήστες. Όπως πολλά από τα χρονοδιαγράμματα που υποσχέθηκε ο Μασκ, το κοινωνικό δίκτυο καθυστέρησε να εφαρμόσει τον νέο κανόνα κατά μερικές ημέρες.

Πολλές εφημερίδες, μεμονωμένοι δημοσιογράφοι, ερευνητές και σύμβουλοι κοινωνικών δικτύων χρησιμοποιούσαν το TweetDeck – το οποίο εξαγοράστηκε από το Twitter σε μια συμφωνία 40 εκατομμυρίων δολαρίων το 2011 – για να παρακολουθούν πολλαπλές λίστες και τάσεις στο Twitter/X. Τώρα θα πρέπει να πληρώσουν για να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το εργαλείο.

Πηγή: techcrunch.com

www.ertnews.gr

Συντακτική Ομάδα ertnews.gr