Σαχίνης: «Χαιρετίζω τη δημιουργία της νέας ανεξάρτητης ρυθμιστικής Αρχής και τη “μετακόμιση” της ΕΥΔΑΠ στο Υπουργείο Περιβάλλοντος»

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, δίνετε την συγκατάθεσή σας για την χρήση των cookies. Aποδοχή

Αφήστε μια απάντηση