Παράνομες κρίθηκαν οι απεργίες ΑΔΕΔΥ και ΔΟΕ για το νέο θεσμό του μέντορα

Παράνομη κρίθηκε από το Πρωτοδικείο και η απεργία της ΑΔΕΔΥ, όπως και της ΔΟΕ, για το νέο θεσμό του μέντορα, όπως γνωστοποίησε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως με ανάρτησή της στα social media.

«Οι προσπάθειές μας όλες έχουν ένα στόχο: την αναβάθμιση της εκπαίδευσης στη χώρα μας. Η Παιδεία αλλάζει ΣτηνΠράξη», τονίζει η υπουργός Παιδείας.

H AΔΕΔΥ ανακοίνωσε ότι: «Σύμφωνα με ενημέρωση από τη νομική μας σύμβουλο, δημοσιεύτηκε σήμερα, Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2022, η 1066/2022 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών με την οποία έγινε δεκτή η αγωγή του Ελληνικού Δημοσίου κατά της απεργίας-αποχής που προκήρυξε η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. για τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης».

www.ertnews.gr

Νάσος Μπράτσος

Αφήστε μια απάντηση