Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των συρμών στον ηλεκτρικό

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία σε ολόκληρη τη Γραμμή 1 του Μετρό Πειραιάς – Κηφισιά μετά τον απεγκλωβισμό ατόμου που ανασύρθηκε νεκρός από τις γραμμές του ηλεκτρικού στο σταθμό Κάτω Πατήσια.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

www.ertnews.gr

Συντακτική ομάδα ert.gr
image}

Αφήστε μια απάντηση