Κλειστός αύριο ο σταθμός «Σύνταγμα» από τις 8 π.μ.

Κλειστός θα είναι αύριο Πέμπτη για το επιβατικό κοινό ο σταθμός «Σύνταγμα» του μετρό. Ο σταθμός θα κλείσει από τις 8 το πρωί, κατόπιν εντολής της ΕΛΑΣ.

Οι συρμοί θα διέρχονται από αυτόν χωρίς να πραγματοποιούν στάση.

www.ertnews.gr

Συντακτική ομάδα ert.gr
image}

Αφήστε μια απάντηση