Θεσσαλονίκη: Παράταση μέχρι τις 2 Ιανουαρίου για την παράσταση “Κάθε Τρίτη με τον Μόρι”

Λόγω μεγάλης επιτυχίας, η παράσταση “Κάθε Τρίτη με τον Μόρι” που χάρισε το βραβείο πρώτου Ανδρικού ρόλου στο Γρηγόρη Βαλτινό (2019) συνεχίζεται με αμείωτο ενδιαφέρον στο θέατρο Αριστοτέλειον. Μέχρι 2 Ιανουαρίου 2022 λοιπόν… θα χαιρόμαστε για το Μόρι που είναι σπουδαίος άνθρωπος… Άλλωστε, όπως λέει ο Μόρι, «Η αγάπη είναι η μόνη λογική πράξη». Ταυτότητα […]

www.ertnews.gr

Εύα Κουσιοπούλου