Κυρ. Μητσοτάκης: Υποχρεωτικός ο εμβολιασμός για τους άνω των 60 – Διοικητικό πρόστιμο 100€ μηνιαίως – Δωρεάν self test για τις γιορτές

Την υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού για τους άνω των 60 ετών που παραμένουν ανεμβολίαστοι, ανακοίνωσε  στην εισαγωγική του ομιλία, στο Υπουργικό Συμβούλιο, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Όποιος, -άνω των 60- δεν θα προχωρήσει έστω σε προγραμματισμό του πρώτου εμβολιαστικού τους ραντεβού μέχρι τις 16 Ιανουαρίου θα τού επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο 100€ κάθε μήνα. Επίσης, ενόψει των γιορτών η […]

Συντακτική ομάδα ert.gr
image}

Αφήστε μια απάντηση