
Την υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού για τους άνω των 60 ετών που παραμένουν ανεμβολίαστοι, ανακοίνωσε στην εισαγωγική του ομιλία, στο Υπουργικό Συμβούλιο, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Όποιος, -άνω των 60- δεν θα προχωρήσει έστω σε προγραμματισμό του πρώτου εμβολιαστικού τους ραντεβού μέχρι τις 16 Ιανουαρίου θα τού επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο 100€ κάθε μήνα. Επίσης, ενόψει των γιορτών η […]Συντακτική ομάδα ert.gr
image}