
Στο θέμα της εμφάνισης νέων μεταλλάξεων και της διαχείρισης της πανδημίας, αναφέρεται το ΚΚΕ με ανακοίνωσή του. Συγκεκριμένα σχολιάζει πως: «Ο κίνδυνος για νέες μεταλλάξεις αποδεικνύει ότι όσο το εμβόλιο αποτελεί χρυσοφόρο εμπόρευμα που υπηρετεί τα κέρδη και τους ανταγωνισμούς μεγάλων ομίλων και καπιταλιστικών κρατών τόσο θα καθυστερεί ο εμβολιασμός και θα συνεχίζεται η θανατηφόρα […]Νάσος Μπράτσος
image}