ΕΦΚΑ: Ρεκόρ τηλεφωνημάτων στο 1555, τον νέο ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης πολιτών – Τι δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία

Κατακόρυφη αύξηση παρουσιάζουν οι κλήσεις στο 1555, τον νέο ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης πολιτών του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, μετά την έναρξη της πλήρους λειτουργίας του. Έχοντας ολοκληρώσει μια δοκιμαστική περίοδο λειτουργίας 100 ημερών, όπου κάλυπτε τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ, το νέο τηλεφωνικό κέντρο έχει τώρα ενσωματώσει το σύνολο των […]

www.ertnews.gr

Γεωργία Παμπουχίδου
image}

Αφήστε μια απάντηση