
«Νιώθω ορφανή. Με τον Μίκη ζήσαμε τα ωραία και τα οδυνηρά. Ίσως όλοι μας να διαχειριστούμε το πένθος, τραγουδώντας τα αθάνατα τραγούδια του», δήλωσε στην ΕΡΤ η Ελένη Γλύκατζη Αρβελέρ.
Δεν ήταν απλώς παγκόσμιος μουσικός. Ήταν η έκφραση της ελληνικής ψυχής», είπε η κυρία Αρβελέρ και κλείνοντας, ευχήθηκε: «Μια εποχή τελειώνει ελπίζω ότι δεν τελειώνει μαζί και το όνειρο του Ελληνισμού».
Πηγή:ΕΡΤ
www.ertnews.gr
Συντακτική ομάδα ert.gr
image}