Facebook: Ζητά πλέον και τις προσευχές των χρηστών του – Οι δυνατότητες που παρέχει το νέο εργαλείο

Τις προσευχές των χρηστών του ζητά πλέον το Facebook, μέσω ενός εργαλείου που σε αρχική φάση διατίθεται στις ΗΠΑ.

Σημειώνεται ότι το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο του κόσμου στρέφεται εδώ και αρκετό καιρό στις θρησκευτικές κοινότητες, ενώ μόλις τον Ιούνιο οργάνωσε για πρώτη φορά συνέδριο για θρησκευτικούς ηγέτες.

Τότε, η διοικητική γενική διευθύντρια της εταιρείας βρήκε ευκαιρία να αναφερθεί σε ένα μέλλον όπου οι θρησκευτικοί ηγέτες απευθύνονται στο ποίμνιό τους μέσω εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας.

Είχε προηγηθεί στις αρχές Μαΐου το λανσάρισμα από το μέσο κοινωνικής δικτύωσης του εργαλείου προσευχής για όσους θέλουν να το ενεργοποιήσουν στις Ομάδες τους στις ΗΠΑ, σύμφωνα με το Reuters.

Μάλιστα, σε μια ομάδα την οποία παρακολούθησε το πρακτορείο, μια γυναίκα χρησιμοποίησε το εργαλείο προκειμένου να ζητήσει προσευχές για μια άρρωστη θεία της. Οι φίλοι της αποκρίθηκαν κλικάροντας το κουμπί «Προσευχήθηκα», κι έτσι τα ονόματά τους προστέθηκαν στη λίστα που εμφανίζεται κάτω από το κουμπί.

Με τη νέα αυτή δυνατότητα, οι χρήστες μπορούσαν ακόμη να ζητήσουν υπενθύμιση για να προσευχηθούν ξανά την επόμενη ημέρα.

Κάποιοι, ζήτησαν προσευχές για την ερωτική απογοήτευση της κόρης τους, τις εξετάσεις οδήγησης του γιου τους, ακόμα και για μια διένεξη για την αποζημίωση από ασφαλιστική εταιρεία.

«Η πανδημία του κορονοϊού έδωσε νέα ώθηση για την προσέγγιση των πιστών, είπε η Ντόνα Τζόουνς, υπεύθυνη συνεργασιών πίστης στο Facebook και πάστορας στη Φλόριντα των ΗΠΑ. Όπως έκανε γνωστό, το νέο εργαλείο προέκυψε όταν η εταιρεία διαπίστωσε αύξηση του αριθμού των ανθρώπων που ζητούν προσευχές ο ένας για τον άλλο λόγω της πανδημίας.

Η ίδια αποσαφήνισε ότι οι αναρτήσεις με προσευχές θα αξιοποιούνται για την εξατομίκευση των διαφημίσεων που προβάλλονται σε κάθε χρήστη, ωστόσο και οι διαφημιστές δεν θα μπορούν να στοχεύουν διαφημίσεις με βάση το περιεχόμενο των προσευχών ή τη χρήση του εργαλείου.

Επιπλέον, ένας εκπρόσωπος του Facebook διευκρίνισε ότι οι προσευχές δεν θα προστεθούν στις λίστες κατηγοριών που μπορούν να επιλέγουν οι διαφημιστές για να απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό, όπως οι σημερινές κατηγορίες της «πίστης» ή της «Καθολικής Εκκλησίας».

Με πληροφορίες από Reuters

www.ertnews.gr

Βαγγέλης Λιακόγκονας