Επίθεση με βιτριόλι: Ομολόγησε η 36χρονη – Ζήτησε συγγνώμη από την Ιωάννα

Ομολόγησε, σύμφωνα με πληροφορίες, η 36χρονη που είχε επιτεθεί με βιτριόλι στην 35χρονη Ιωάννα στην Καλλιθέα και ζήτησε συγγνώμη από το θύμα, κατα τη συμπληρωματική απολογία που έδωσε ένα χρόνο μετά. Η κατηγορούμενη είναι ήδη προφυλακισμένη και σε βάρος της έχει ασκηθεί δίωξη για απόπειρα ανθρωποκτονίας.

Η δράστιδα, επέμεινε, πάντως, ότι δεν ήθελε να σκοτώσει την Ιωάννα. Είναι η πρώτη φορά που απολογείται καθώς ενώπιον του ανακριτή τον περασμένο Ιούνιο είχε κάνει χρήση του δικαιώματος της σιωπής.

Μετά το τέλος της απολογίας της η 36χρονη οδηγήθηκε και πάλι στη φυλακή.

Ρεπορτάζ: Άννα Βλαχοπαναγιώτη

www.ertnews.gr

Συντακτική ομάδα ert.gr
image}

Αφήστε μια απάντηση