
Ομολόγησε, σύμφωνα με πληροφορίες, η 36χρονη που είχε επιτεθεί με βιτριόλι στην 35χρονη Ιωάννα στην Καλλιθέα και ζήτησε συγγνώμη από το θύμα, κατα τη συμπληρωματική απολογία που έδωσε ένα χρόνο μετά. Η κατηγορούμενη είναι ήδη προφυλακισμένη και σε βάρος της έχει ασκηθεί δίωξη για απόπειρα ανθρωποκτονίας.
Η δράστιδα, επέμεινε, πάντως, ότι δεν ήθελε να σκοτώσει την Ιωάννα. Είναι η πρώτη φορά που απολογείται καθώς ενώπιον του ανακριτή τον περασμένο Ιούνιο είχε κάνει χρήση του δικαιώματος της σιωπής.
Μετά το τέλος της απολογίας της η 36χρονη οδηγήθηκε και πάλι στη φυλακή.
Ρεπορτάζ: Άννα Βλαχοπαναγιώτη
www.ertnews.gr
Συντακτική ομάδα ert.gr
image}