Στάση εργασίως ως τις 3 στο Θριάσιο -Συγκέντρωση στο υπ. Υγείας

Στάση εργασίας από τις 11 το πρωί ως τις 3 το μεσημέρι και συγκέντρωση στο υπουργείο Υγείας προγραμματίζουν οι εργαζόμενοι στο Θριάσιο νοσοκομείο, το μοναδικό δημόσιο της Δυτικής Αττικής.

Τα βασικά αιτήματα της κινητοποίησης είναι η άμεση επίταξη των μεγάλων ιδιωτικών κλινικών για τη νοσηλεία ασθενών με COVID, επείγουσες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού και μονιμοποίηση των συμβασιούχων.

www.ertnews.gr

Σοφία Χούντα
image}

Αφήστε μια απάντηση