
Στάση εργασίας από τις 11 το πρωί ως τις 3 το μεσημέρι και συγκέντρωση στο υπουργείο Υγείας προγραμματίζουν οι εργαζόμενοι στο Θριάσιο νοσοκομείο, το μοναδικό δημόσιο της Δυτικής Αττικής.
Τα βασικά αιτήματα της κινητοποίησης είναι η άμεση επίταξη των μεγάλων ιδιωτικών κλινικών για τη νοσηλεία ασθενών με COVID, επείγουσες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού και μονιμοποίηση των συμβασιούχων.
www.ertnews.gr
Σοφία Χούντα
image}