
Δικογραφία για κλοπή κατά συναυτουργία σε βάρος δύο 17χρονων σχημάτισαν αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Τούμπας-Τριανδρίας.
Στις 29 Ιανουαρίου με το πρόσχημα ότι έπεσε ένδυμα τους στην τέντα μπαλκονιού σπιτιού στην περιοχή της Τούμπας μπήκαν στο σπίτι και ενώ ο ένας απασχολούσε τον ιδιοκτήτη της οικίας, ο άλλος δράστης αφαίρεσε ένα τσαντάκι που περιείχε χρήματα και προσωπικά έγγραφα, καθώς και διάφορα κοσμήματα.
www.ert.gr
Εύα Κουσιοπούλου
