Σεμινάριο για την ασφάλεια στο διαδίκτυο από το Δήμο Παύλου Μελά

Σεμινάριο για την ασφάλεια στο διαδίκτυο από το Δήμο Παύλου Μελά

Διαδικτυακό σεμινάριο για την ασφαλή πλοήγηση στο Ίντερνετ διοργανώνει ο Δήμος Παύλου Μελά σε συνεργασία με το «Χαμόγελο του Παιδιού«. Το σεμινάριο διοργανώνεται τη Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2021 και ώρα 15:00 μ.μ., μέσω της πλατφόρμας Webex. Οι γονείς – κηδεμόνες και εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται μπορούν να στείλουν e-mail με θέμα «Σεμινάριο 250121» στο thesspress@hamogelo.gr για να λάβουν οδηγίες για τη σύνδεση και συμμετοχή στην εξ αποστάσεως δράση του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και της Δομής Υποστήριξης Παιδιού & Οικογένειας του Δήμου Παύλου Μελά «Παιδική Ομπρέλα».  

Το θέμα θα αναπτύξει η ψυχολόγος (MSc) από το «Χαμόγελο», Νίκη Μοσχοβάκη Φιλιππίδου, η οποία θα δώσει απαντήσεις στα ερωτήματα των συμμετεχόντων για τους κινδύνους του διαδικτύου.

Περισσότερες πληροφορίες για το διαδικτυακό σεμινάριο:

2310 688 439 // Κατερίνα Σουμπλή, Πόπη Κασαπάκη  

➢ 2310 250 160 // Εύα Συργκάνη 

www.ert.gr

Παρασκευή Αγγελιδάκη
image}

Αφήστε μια απάντηση