
Συνελήφθησαν οι δύο δράστες της άγριας επίθεσης εις βάρος εργαζόμενου στο Μετρό.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες πρόκειται για ανήλικα αδέλφια 17 και 15 ετών, σε βάρος των οποίων σχηματίζεται δικογραφία.
Οι συλληφθέντες πρόκειται να οδηγηθούν αύριο Σάββατο στον εισαγγελέα Ανηλίκων.
Πηγή: ΕΡΤ1
www.ert.gr
Η-Β Παπαϊωάννου
image}