e-καταναλωτής: Ψηφιακή εφαρμογή για ενίσχυση των εμπορικών συναλλαγών

e-καταναλωτής: Ψηφιακή εφαρμογή για ενίσχυση των εμπορικών συναλλαγών

Με ανακοίνωσή της η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κάνει γνωστό ότι «συνεχίζει την αναβάθμιση της ψηφιακής εφαρμογής e-καταναλωτής προκειμένου οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές, να διασφαλίσουν με διαφάνεια και μηδενικό κόστος τις εμπορικές τους συναλλαγές, κατά τη διαδικασία παράδοσης εκτός καταστήματος (click away)».

Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται ότι: «Έτσι, από σήμερα και κατόπιν αιτήματος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (Ε.Σ.Η.Ε./ GRECA), επεκτείνεται η λειτουργία της υπηρεσίας ραντεβού και για ηλεκτρονικά καταστήματα με το πεδίο e-shop.

Αποτελεί στρατηγική μας επιλογή, η διασφάλιση της πρόσβασης των καταναλωτών σε προϊόντα και υπηρεσίες, μέσα από εμπορικά δίκτυα που προάγουν τη διαφάνεια και την ένταση του υγιούς ανταγωνισμού.

Η διαδικασία διασύνδεσης μέσω του e-καταναλωτής απεικονίζεται ως εξής:

Η αναλυτική διαδικασία περιγράφεται στο site: «.

www.ert.gr

Νάσος Μπράτσος

Αφήστε μια απάντηση