
Την μάχη με τον κορονοϊό έχασε χθες 25χρονος από την Δήμητρα Σερρών.
Αρχικά με συμπτώματα covid-19 νοσηλεύτηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών, στη συνέχεια, διακομίστηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης «Γεώργιος Παπανικολάου», όπου και άφησε την τελευταία του πνοή.
www.ert.gr
Θάλεια Καμπουρίδου
image}