Π.Ε. Σερρών: Πέθανε 25χρονος από κορονοϊό

Π.Ε. Σερρών: Πέθανε 25χρονος από κορονοϊό

Την μάχη με τον κορονοϊό έχασε χθες 25χρονος από την Δήμητρα Σερρών.

Αρχικά με συμπτώματα covid-19 νοσηλεύτηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών, στη συνέχεια, διακομίστηκε στο  Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης «Γεώργιος Παπανικολάου», όπου και άφησε την τελευταία του πνοή.

www.ert.gr

Θάλεια Καμπουρίδου
image}

Αφήστε μια απάντηση