236 πρόστιμα από την αστυνομία χθες βράδυ στη Θεσσαλονίκη

236 πρόστιμα από την αστυνομία χθες βράδυ στη Θεσσαλονίκη

183 παραβάσεις για μη χρήση μάσκας και την τήρηση των  αποστάσεων και 53 παραβάσεις για κυκλοφορία μετά τις 00.30 βεβαίωσε χθες η αστυνομία στη Θεσσαλονίκη. Σημειώνεται επίσης ότι χθες το βράδυ η Αστυνομία, μετά από κλήση που δέχθηκε, απομάκρυνε συγκεντρωμένους από την ευρύτερη περιοχή της Αγίας Σοφίας, στο κέντρο της πόλης.

Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ

www.ert.gr

Βασίλης Καραμπάσης
image}

Αφήστε μια απάντηση