Πρώην στέλεχος της Bungie παραδέχεται ότι ήταν λάθος η συμφωνία με την Activition

Έχει περάσει σχεδόν ένας χρόνος από τότε που η Bungie, το στούντιο που δημιούργησε τη σειρά Halo και το Destiny, έφυγε από την Activition και πλέον είναι ανεξάρτητο στούντιο. Το τι

Σε συνέντευξη του στο κανάλι HiddenXperia στο YouTube, ο συνθέτης και πρώην στέλεχος της Bungie, Marty O’Donnell, μίλησε ανοιχτά για τη συμφωνία του studio με την Activition. Ο ίδιος αναφέρει πως ο μοναδικός λόγος που η Bungie συμφώνησε τελικά με τον publisher ήταν για να κρατήσει αυτή τα δικαιώματα του Destiny ως IP, κάτι που οι περισσότεροι εκδότες, όπως και η Microsoft, δε τους επέτρεπαν να κάνουν.

Το studio φαίνεται να ήταν από την αρχή ανήσυχο για αυτή τη συμφωνία, με τον O’Donnell να αναφέρει:

Αν υπάρχει κάποια ευθύνη για το ότι πήγαμε στην Activision, είμαι μέρος αυτής. Γνωρίζαμε από την αρχή το ρίσκο της συμφωνίας και τελικά αποδείχθηκε τόσο κακή όσο νομίζαμε ότι θα ήταν. Κυκλοφορήσαμε αυτό το franchise (Destiny) με την Activision, όμως όπως ήταν φυσικό με την πάροδο του χρόνου αποφασίσαμε και οι δύο πλευρές ότι είχαμε διαφορετικούς στόχους στο τι θέλαμε να είναι, οπότε απλά ο καθένας πήρε διαφορετικό δρόμο.

Η Bungie είχε αρχικά ένα πολυετές σχέδιο εξέλιξης για το Destiny, η ηγεσία της Activision απέρριψε σχετικά γρήγορα τα εν λόγω σχέδια. Αν και το Destiny ολοκληρώνεται, η Bungie εργάζεται επίσης πάνω σε ένα νέο RPG που θα κυκλοφορήσει στις κονσόλες της επόμενης γενιάς. Ο τελευταίος τίτλος Halo της Bungie ήταν το Halo: Reach, ενώ αναμένουμε την επόμενη κίνηση του ταλαντούχου studio.

Πρώην στέλεχος της Bungie παραδέχεται ότι ήταν λάθος η συμφωνία με την ActivitionTechblog.gr

Νίκος Ζώης