Η Microsoft κλείνει όλα της τα φυσικά καταστήματα

Μετά την είδηση-βόμβα για το οριστικό τέλος του Mixer, άρα την αποχώρηση της από το game streaming, η Microsoft προχώρησε σε μία ακόμα μεγάλη ανακοίνωση που κανείς δεν περίμενε, χωρίς να υπάρχει κάποια σαφή εξήγηση για τους λόγους.

Η εταιρεία γνωστοποίησε μέσω blogpost στην επίσημη ιστοσελίδα της ότι θα κλείσει όλα τα φυσικά καταστήματα της Microsoft Store παγκοσμίως. Τα μοναδικά καταστήματα που θα μείνουν ανοιχτά θα είναι σε Λονδίνο, Νέα Υόρκη, Σίδνεϋ και Redmond, όμως θα μετατραπούν σε Κέντρα Εμπειρίας Microsoft. Δηλαδή, αν και τα καταστήματα θα έχουν προϊόντα της Microsoft που ο κόσμος θα μπορεί να δοκιμάσει, δε θα λειτουργούν σαν καταστήματα λιανικής πώλησης.

Από πλευράς της, η εταιρεία διαβεβαιώνει πως κανένας υπάλληλος δε θα απολυθεί. Όλοι οι ήδη υφιστάμενοι υπάλληλοι θα συνεχίσουν να εξυπηρετούν τους πελάτες από τις εταιρικές εγκαταστάσεις της Microsoft, όπου και θα συνεχίσουν να παρέχουν απομακρυσμένες πωλήσεις, εκπαίδευση μικρών καταστημάτων λιανικής και υποστήριξη πελατών.

Η Microsoft επίσης επισημαίνει την επιτυχία του ψηφιακού της καταστήματος, στο Microsoft.com, το οποίο επισκέπτονται κάθε μήνα περίπου 1.2 δισεκατομμύρια άνθρωποι σε 190 αγορές παγκοσμίως. Παρά τις προσπάθειες της εταιρείας από το 2009, όταν και άνοιξε το πρώτο κατάστημα, η ανταπόκριση δεν ήταν η αναμενόμενη, αφού ποτέ δε μπόρεσε να φτάσει την επισκεψιμότητα των αντίστοιχων Apple Stores, σε κανένα από τα 116 καταστήματα της.

Βέβαια, κάποιοι είχαν προβλέψει αυτή την κίνηση, καθώς παρά την ύφεση της πανδημίας του COVID-19 στις περισσότερες χώρες παγκοσμίως, η Microsoft δεν άνοιξε κανένα της φυσικό κατάστημα ξανά σε καμία από τις 4 χώρες που υπάρχουν, ενώ πλέον και επίσημα το προσωρινό κλείσιμο έγινε μόνιμο. Η εταιρεία υπόσχεται να συνεχίσει να εξυπηρετεί όλους τους πελάτες λιανικής μέσω του ψηφιακού Microsoft Store, από όπου θα έχουν πρόσβαση σε Windows υπηρεσίες και συσκευές, καθώς και σε ότι αφορά τις κονσόλες και τα παιχνίδια του Xbox.

Πηγή

Η Microsoft κλείνει όλα της τα φυσικά καταστήματαTechblog.gr

Κώστας Λεοντιάδης