
Άλλος ένας άνθρωπος έχασε χθες το βράδυ τη ζωή του από κορονοϊό, ανεβάζοντας σε 164 τον αριθμό των θυμάτων στη χώρα μας.
Πρόκειται για έναν 71χρονο, ο οποίος νοσηλευόταν διασωληνωμένος στο νοσοκομείο «Σωτηρία» και είχε υποκείμενα νοσήματα.
www.ert.gr
Βιβή Παπαστεφάνου
