Οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ: Υποχρεωτική μάσκα και ενισχυμένα δρομολόγια-Τι λέει ο ΟΣΥ (video)

Οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ: Υποχρεωτική μάσκα και ενισχυμένα δρομολόγια-Τι λέει ο ΟΣΥ (video)

Υποχρεωτική χρήση προστατευτικής μάσκας στις μετακινήσεις στα μέσα μαζικής μεταφοράς από εργαζόμενους και επιβατικό κοινό και ελεγχόμενη είσοδος στους σταθμούς, ώστε να επιτευχθεί η αναγκαία φυσική απόσταση, είναι μεταξύ των κανόνων που θα ισχύουν για τις μετακινήσεις μας από τη Δευτέρα 4 Μαΐου, την πρώτη μέρα εφαρμογής του πλαισίου σταδιακής άρσης των περιορισμών. Μεγάλη βαρύτητα δίνεται στην όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων. Το προσαρμοσμένο σχέδιο για διπλάσια δρομολόγια τις ώρες αιχμής σε σχέση με την περίοδο του lockdown καταρτίζεται και από τη Δευτέρα θα κυκλοφορήσουν 1.100 λεωφορεία και τρόλεϊ, είπε στην ΕΡΤ ο Στέφανος Αγιάσογλου, διευθύνων σύμβουλος ΟΣΥ.

“Η μάσκα θα είναι υποχρεωτική για επιβάτες και για κοινό, ενώ οι πολίτες θα μπαίνουν από την πίσω πόρτα, η απόσταση με τη αλυσίδα θα παραμείνει στα 2 μέτρα και θα δρομολογηθούν και κάποια άλλα μικρά μέτρα σήμανσης που θα βοηθήσουν τον κόσμο να καταλάβει πως ο συνωστισμός δεν βοηθά” είπε ο κ. Αγιάσογλου και πρόσθεσε πως το ζήτημα της εφαρμογής των μέτρων από πλευράς του επιβατικού κοινού θα εξεταστεί από τις αρχές το πως θα εξασφαλιστεί ότι τηρείται.

Το ύψος των προστίμων για όσους δεν συμμορφώνονται αναμένεται να κινηθεί στα ίδια επίπεδα με αυτά της άσκοπης μετακίνησης που ισχύει έως τις 4 Μαΐου, δηλαδή στα 150 ευρώ.

Όπως ανακοινώθηκε θα συνεχιστεί και η συστηματική απολύμανση των χώρων των σταθμών, των καθισμάτων, του πατώματος και των χειρολαβών οχημάτων και των συρμών, ενώ για το θέμα της υγιεινής στα μηχανήματα κλιματισμού, ο κ. Αγιάσογλου σημείωσε πως καθαρίζονται και δρομολογείται η τοποθέτηση ειδικών φίλτρων που μειώνουν κατά πολύ τη μεταφορά σωματιδίων.

Τα δρομολόγια του ΟΑΣΑ, σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, θα διαμορφωθούν ως εξής:

  • Στο μετρό και τον ηλεκτρικό, σήμερα, η συχνότητα των συρμών είναι στα 7,5 λεπτά κατά τις ώρες αιχμής και σχεδιάζεται να κατέβει στα 6 λεπτά.
  • Στο τραμ, από τα 11 λεπτά, στόχος είναι να φθάσουμε στα 8 λεπτά στις ώρες αιχμής.
  • Στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, από 550 οχήματα που κυκλοφορούν σήμερα, ο αριθμός τους το επόμενο διάστημα θα ανέλθει στα 1.000.
  • Η πύκνωση των οχημάτων κατά τις ώρες αιχμής, θα συνοδεύεται από ταυτόχρονη μείωση των συχνοτήτων διέλευσης στα ενδιάμεσα διαστήματα, δηλαδή από τις 10 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι και από τις 6 το απόγευμα έως τα μεσάνυχτα.

Η χρήση των ανελκυστήρων στους σταθμούς θα απαγορεύεται, με την εξαίρεση των ατόμων με σοβαρά κινητικά προβλήματα.

www.ert.gr

Κων/να Βαλαούρα

Αφήστε μια απάντηση