Βρέθηκε οβίδα στο Σύνταγμα-Αποκλείστηκε η περιοχή

Βρέθηκε οβίδα στο Σύνταγμα-Αποκλείστηκε η περιοχή

Μια οξειδωμένη οβίδα του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου βρέθηκε στο Σύνταγμα στη συμβολή Ερμού και Νίκης από εργάτες της ΕΥΔΑΠ όπου πραγματοποιούν εργασίες. Η περιοχή αποκλείστηκε και πυροτεχνουργοί της ΕΛΑΣ μεταβαίνουν στην περιοχή για να την εξουδετερώσσυν.

www.ert.gr

Βιβή Παπαστεφάνου
image}

Αφήστε μια απάντηση