
Μια οξειδωμένη οβίδα του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου βρέθηκε στο Σύνταγμα στη συμβολή Ερμού και Νίκης από εργάτες της ΕΥΔΑΠ όπου πραγματοποιούν εργασίες. Η περιοχή αποκλείστηκε και πυροτεχνουργοί της ΕΛΑΣ μεταβαίνουν στην περιοχή για να την εξουδετερώσσυν.
www.ert.gr
Βιβή Παπαστεφάνου
image}