ΕΛΑΣ: 19 πρόστιμα για άσκοπη μετακίνηση “έπεσαν” στην ΑΜΘ πέντε πρώτες παραβάσεις στην Ξάνθη

ΕΛΑΣ: 19 πρόστιμα για άσκοπη μετακίνηση “έπεσαν” στην ΑΜΘ πέντε πρώτες παραβάσεις στην Ξάνθη

Συστηματικοί έλεγχοι πραγματοποιούνται σε όλη τη χώρα από το προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας για τις άσκοπες μετακινήσεις.

Από χθες το πρωί, που ισχύει το μέτρο του περιορισμού της κυκλοφορίας, μέχρι την 15:00 ώρα σήμερα, έχουν βεβαιωθεί (766) παραβάσεις σε όλη την επικράτειακαι έχουν επιβληθεί ισάριθμα διοικητικά πρόστιμα, ως ακολούθως:
• (234) στην Αττική,
• (94) στα Ιόνια Νησιά,
• (89) στη Δυτική Ελλάδα,
• (70) στην Πελοπόννησο,
• (58) στη Στερεά Ελλάδα,
• (45) στο Νότιο Αιγαίο,
• (44) στην Κρήτη,
• (33) στη Θεσσαλία,
• (29) στη Θεσσαλονίκη,
• (25) στην Κεντρική Μακεδονία,
• (19) στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη,
• (11) στην Ήπειρο,
• (9) στο Βόρειο Αιγαίο και
• (6) στη Δυτική Μακεδονία.

Ξεπέρασαν τους 250 σήμερα οι έλεγχοι πεζών και οχημάτων από την αστυνομία σε όλο το νομό Ξάνθης και διαπιστώθηκαν πέντε παραβάσεις για άσκοπες μετακινήσεις, όπου οι συμπολίτες δεν έφεραν σχετικό τεκμήριο για την αναγκαστική κυκλοφορία τους.

Οι έλεγχοι θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση με σκοπό τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας.

www.ert.gr

Σαμή Καραμπουγιούκογλου