
Από τις 6 πμ τέθηκε σε εφαρμογή το μέτρο της απαγόρευσης άσκοπης κυκλοφορίας των πολιτών και η αστυνομία βρέθηκε επί ποδός να ενημερώσει τους πολίτες και να εποπτεύσει την εφαρμογή του μέτρου, με γνώμονα τον περιορισμό των άσκοπων μετακινήσεων, προκειμένου να περιοριστεί στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό η διάδοση του κορονοϊού.
Η Διεύθυνση Αστυνομίας Ξάνθης βρίσκεται σε πλήρη εγρήγορση και ο αστυνομικός διευθυντής κ. Πασχάλης Γιώρης κάνει έκκληση στους πολίτες να τηρήσουν το μέτρο και θέτει στη διάθεση των πολιτών και τα τηλέφωνα 25410 84101-102-103-104 στις περιπτώσεις που δεν μπορούν να συνδεθούν με το 100, ώστε να λάβουν κατευθύνσεις για το πώς μπορούν να μετακινηθούν.
Περιπολικά βρίσκονται συνεχώς σε σημεία της πόλης η εικόνα της πόλης είναι ερημική με ελάχιστες μετακινήσεις στο κέντρο
www.ert.gr
Σαμή Καραμπουγιούκογλου
image}
