Θετικός στον κορονοϊό ο βουλευτής της ΝΔ Χρήστος Κέλλας

Θετικός στον κορωνοϊό διαγνώστηκε ο βουλευτής Λάρισας της ΝΔ Χρήστος Κέλλας.

Ο ίδιος ο κ. Κέλλας γνωστοποίησε το γεγονός με ανάρτησή του στο Facebook:

Δείτε την ανάρτηση του βουλευτή

«Μετά από ήπια συμπτώματα – χαμηλό πυρετό – εξετάστηκα για τον κορονοϊό και βρέθηκα θετικός στον #covid_19. Παραμένω στο σπίτι μου, υπακούοντας στις οδηγίες των επιστημόνων. Χωρίς πανικό, με αισιοδοξία, πίστη και ελπίδα, θα το περάσουμε κι αυτό και θα βγούμε νικητές!», ανέφερε χαρακτηριστικά.


Αφήστε μια απάντηση