
Ο Δήμος Κισσάμου ενημερώνει τους δημότες του ότι έχει προκύψει βλάβη στον χρονοδιακόπτη του υποσταθμού της ΔΕΔΔΗΕ στο Δραπανιά, με αποτέλεσμα ο Δημοτικός φωτισμός στις επαρχίες Κισσάμου και Σελίνου να έχει προβλήματα λειτουργίας.
Από πλευράς του Δήμου είμαστε σε επικοινωνία με τους αρμόδιους τεχνικούς της ΔΕΔΔΗΕ προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα.
www.ert.gr
Κατερίνα Πολύζου
image}