
Την κορδέλα των εγκαινίων του νέου σταθμού λεωφορείων του ΚΤΕΛ Ν.Σερρών, στον κόμβο του Στρυμονικού, θα κόψει ο Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών Κωνσταντίνος Αχ. Καραμανλής.
Η τελετή των εγκαινίων θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή στις 12 το μεσημέρι
www.ert.gr
Δέσποινα Γιαννακίδου
