
Επιστολή διαμαρτυρίας για τη δημιουργία κλειστού κέντρου σε στρατόπεδο στο Δήμο Σιντικής για μετανάστες που έχουν μπει παράνομα στην χώρα μας μετά την 1η Μαρτίου 2020, απέστειλε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Σερρών προς τον Υπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου κ. Παν. Μηταράκη, η οποία κοινοποιείται στον πρωθυπουργό και στους βουλευτές του νομού.
Ο κ. Μέγκλας αναφέρει μεταξύ άλλων στην επιστολή του πως αυτό που έχει ανάγκη ο Νομός μας είναι ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την ανάπτυξή του και όχι να επιβαρύνεται επιπλέον με μετανάστες, στοιχείο που επηρεάζει αρνητικά την ήδη δυσχερή από κακές πολιτικές προηγούμενων ετών κατάστασή του (χαμηλή θέση ως προς το ΑΕΠ, αθέμιτος ανταγωνισμός από επιχειρήσεις στη διασυνοριακή περιοχή και μεγάλο πλήγμα από παραεμπόριο, απώλεια εισοδήματος, κλείσιμο επιχειρήσεων, υπογεννητικότητα, μετανάστευση κατοίκων και επιχειρήσεων.
www.ert.gr
Δέσποινα Γιαννακίδου

