
Εγκρίθηκε, πρόσφατα, απ’ την Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Πελοποννήσου, η διαδικασία χρηματοδότησης, της έναρξης της εκπόνησης μελέτης που αφορά την ανέγερση του νέου, αρχαιολογικού μουσείου της Σπάρτης.
Σύντομα θα γίνει και η υπογραφή της σχετικής σύμβασης.
Στο πρόσφατο παρελθόν, υπήρξε αρχιτεκτονικός διαγωνισμός, όπου και η ομάδα σχεδιαστών που πρώτευσε σ’ αυτόν, αποφασίστηκε να αναλάβει την εκπόνηση της αρχιτεκτονικής μελέτης του κορυφαίου αυτού έργου.
Φυσικά, απομένουν και άλλες δράσεις, μέχρι να εισέλθει το έργο (στη φωτό, ο χώρος παλαιού εργοστασίου, που είναι να ανεγερθεί το μοσείο), στην τελική ευθεία κατασκευής του.
φωτό: Στ. Ζορμπαλάς
www.ert.gr
Σταύρος Ζορμπαλάς

